środa, 7 marca 2012

Sprytne, wygodne, very fashion .....

Zanim zacznę ogólnie wychwalać te cuda powiem tak, sprawdziłam to sama ..... gdzie? Zabierając ze sobą na służbowy wyjazd. W końcu mialam problem z głowy, co zabrać do hotelu. Rano na śniadanie nie musiałam iść w zimowych butach, tylko pomknełam w świetnie wyglądających i wygodnych BUTTERFLY TWISTS!Cieszę się, bo już wiem, że sprawdzą sie w tysiącu innych sytuacji, np. u znajomych do których jadę na weekend. Kapcie? Nie dziekuje mam swoje BT! 


Drobiazg, który jest zbawieniem, gdy zamiast obcasów będziesz marzyć o czymś wygodnym na twą stopę. Przepiękny, dyskretny woreczek w twojej torebce – zmieszczą się nawet w kopertówce.

Ta sama podróż była testem dla kaloszy BERLIN SIOLID - i mamy kolejną 6+!
Mega wygodne, stopa sie w nich nie poci (!), zamek z tyłu pozwalał w samolocie je wygodnie poluźnić, no i idealne na deszcz, który mnie atakował przez cały wyjazd!
Torba Michael Kors front-rows.com
Buty DAV Berlin front-rows.com
Bransoletki Jules Smith front-rows.com
Płaszcz Versace VJC front-rows.com

Gościnnie Juli

1 komentarz:

  1. niesamowicie podobają mi się te buciki! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://marrfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń